Dive-in webinar

Är er data redo för AI? Del 2: Konkreta exempel

I del 1 av vårt webinar lade vi grunden för hur du kan använda egen data för att bygga AI-lösningar. Nu är det dags att ta nästa steg och se hur det kan omsättas i praktiken.

Välkommen till Del 2 av vårt Dive-in webinar, där vi går från teori till handling och visar konkreta exempel på AI-modeller som använder er data för att skapa verkligt värde.

I detta webinar får du se hur er data kan transformeras till kraftfulla verktyg och insikter. Inspireras av flera konkreta exempel, som passar olika organisationer.

📅 Datum: 3 juni
🕚 Tid: 11:00–11:30
🎙️ Talare: Jonas Linder – Digital Analyst & Dennis Adolfi – Head of Tech

På agendan:

  • Tips på hur du kan starta arbetet med egna AI-lösningar
  • Genomgång av olika modeller och tillämpningar:
    • Förutse framtida händelser baserat på historiska data
    • Skapa manus och berättarröster med olika modeller
    • Stötta både användare och kundtjänst med en modell som kan se era interna eller externa dokument
    • Träna om en modell (Fine-tuning) för att få den specialiserad efter just era förutsättningar
  • Frågestund: Ställ dina frågor direkt till våra experter.
Anmäl dig även om du inte kan delta live – alla anmälda får en länk till inspelningen i efterhand.
 
Se gärna Dive-in – Är er data redo för AI? Del 1 om du missade den.

Talare för dagen

Dennis-dive-in-talare

Dennis Adolfi

HEAD OF TECH

Dennis är en erfaren systemarkitekt, ledare och teknisk strateg som brinner för att skapa en mer hållbar digital framtid. Han har med sin djupa tekniska bakgrund och förståelse för robusta och skalbara lösningar spelat en nyckelroll i många framgångsrika projekt på Knowit Experience. Han är en flerfaldigt prisbelönt utvecklare och frekvent talare på internationella scener som blivit utnämnd tre gånger till Microsoft MVP (Most Valuable Professional), sex gånger Umbraco MVP samt nominerad till både årets utvecklare samt årets Open Source Contributor.

Kontakta Dennis

 

jonas-dive-in-talare

Jonas Linder

DIGITAL ANALYST

Jonas jobbar som analytiker med både kunddata och webbdata. Han brinner för skarpare analyser som bidrar till insikter och affärsvärde. I bagaget har han också lång erfarenhet inom reklam och marknadsföring, med fokus på effektivitet – på både lång och kort sikt. Med praktisk erfarenhet av verktyg som SQL, Python och olika analysplattformar har Jonas arbetat längs hela datakedjan. Han förstår vikten av en välstrukturerad data för analyser och AI-initiativ som skapar nytta.

Kontakta Jonas

Dive-in-Hubspot-header-logo-wide